Pristatymo sąlygos

ePet.lt e-parduotuvėje įsigytas prekes kurjeris arba mūsų vairuotojai Jums pristatys iki pat durų visoje Lietuvoje. Prieš atvažiuodamas, kurjeris Jus informuos skambučiu arba SMS žinute apie planuojamą pristatymo laiką.
 
Klientui nurodžius neteisingus siuntos pristatymo duomenis (gavėjo vardas, pavardė, adresas, pašto kodas, kontaktinis telefono numeris), gali keistis užsakymo pristatymo terminas ir kaina. Pasikeitus pristatymo duomenims, prašome kuo skubiau mus informuoti el.paštu info@epet.lt arba klientų aptarnavimo telefonu 8-687-49977.
 
Užsakytos prekės pristatomos tiktai užsakyme nurodytu adresu. Pakeistu pristatymo adresu, prekės pristatymo metu, prekė pristatoma nebus.  Visus nuostolius dėl to, kad prekė nepristatyta dėl klaidingai nurodyto ar pakeisto adreso, nurodyto neteisingo telefono numerio ar kitos klaidinančios informacijos apie prekės gavėją, kompensuoja prekės užsakovas.
Jei jūsų užsakymo suma viršija 20 Eur, prekes jums pristatysime NEMOKAMAI. Kitais atvejais (kai užsakymo vertė mažiau nei 20 Eur.) prekių pristatymas visoje Lietuvoje* Jums kainuos 5 Eur.
*išskyrus Kuršių neriją.
 
Pristatymo laikas:
I-V 08:00 - 18:00 val. visoje Lietuvoje. Didžiuosiuose miestuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje) galima pasirinkti pageidaujamą pristatymo laiko intervalą iki 12:00; iki 14:00; 14:00-17:00 val.
I-V 18:00 - 22:00 val. Tik didžiuosiuose miestuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje) už papildomą 3,40 Eur mokestį.
 
Kurjeriai prekes pristato pagal iš anksto numatytą maršrutą, todėl galimybės pasirinkti tikslų pristatymo laiką nėra.
 
Jei užsakėte daugiau nei vieną prekę, jos gali būti pristatytos skirtingu metu, nes bus vežamos iš skirtingų sandėlių. Už tai papildomas transportavimo mokestis nėra taikomas.
 
Atsiimdami prekes iš kurjerio arba vairuotojo, įvertinkite siuntos būklę ir pasirašykite siuntos priėmimo dokumentuose.