Pirkimo-pardavimo taisyklės ir sąlygos

Elektroninės parduotuvės epet.lt pirkimo-pardavimo taisyklės ir sąlygos

Elektroninę parduotuvę ePet.lt (toliau "Parduotuvė") valdo ir prižiūri UAB "Vivavila" (toliau "Pardavėjas"). Šios sąlygos ir taisyklės reguliuoja pirkimo-pardavimo santykius tarp kliento (fizinio asmens) perkančio Parduotuvėje (toliau "Pirkėjas") ir Pardavėjo. Pirkėjas įsigydamas prekes Parduotuvėje sutinka su toliau nurodytomis pirkimo-pardavimo taisyklėmis ir sąlygomis. Jeigu klientas yra juridinis asmuo, toks klientas privalo susisiekti su Pardavėju ir susitarti dėl pirkimo-pardavimo sąlygų atskiru susitarimu, tokiam pirkėjui nėra taikomos Lietuvos Respublikos civiliniame kodeksas išskirtinai fiziniams asmenims numatytos teisės ir prievolės.

Pristatymo sąlygos

Parduotuvėje įsigytas prekes Pardavėjas pristatys Pirkėjo pasirinktu pristatymo būdu, visoje Lietuvoje. Galimi pristatymo būdai Pirkėjui yra nurodomi užsakymo formavimo metu. Prieš pristatymą, kurjeris Pirkėją informuoja skambučiu arba SMS žinute apie planuojamą pristatymo laiką.

Pirkėjui nurodžius neteisingus siuntos pristatymo duomenis (gavėjo vardas, pavardė, adresas, pašto kodas, kontaktinis telefono numeris), gali keistis užsakymo pristatymo terminas ir kaina. Pasikeitus pristatymo duomenims, Pirkėjas privalo kuo skubiau informuoti Pardavėją el.paštu info@epet.lt arba klientų aptarnavimo telefonu +37061215557.

Užsakytos prekės pristatomos tiktai užsakyme nurodytu adresu. Pakeistu pristatymo adresu, prekės pristatymo metu, prekė pristatoma nebus.  Visus nuostolius dėl to, kad prekė nepristatyta dėl klaidingai nurodyto ar pakeisto adreso, nurodyto neteisingo telefono numerio ar kitos klaidinančios informacijos apie prekės gavėją, kompensuoja Pirkėjas.

Užsakymo pristatymo kaina yra nustatoma kiekvienam užsakymui atskirai, pristatymo kaštus padengia Pirkėjas. Pristatymo kaina Pardavėjas nustato savo nuožiūra, bei gali taikyti akcijas, bei nuolaidas pristatymui, įskaitant ir nemokamą pristatymą užsakymams, kurių suma viršiją Parduotuvėje nustatytą minimalią užsakymo sumą.

Pristatymo laikas:
I-V 08:00 - 18:00 val. visoje Lietuvoje.

Kurjeriai prekes pristato pagal iš anksto numatytą maršrutą, todėl Pirkėjas neturi galimybės pasirinkti tikslaus pristatymo laiko, išskyrus atvejus, kai pristatymą vykdanti įmonė tokią galimybę suteikią.

Jei Pirkėjas užsako daugiau nei vieną prekę, jos gali būti pristatytos skirtingu metu, nes bus vežamos iš skirtingų sandėlių. Už tai papildomas transportavimo mokestis nėra taikomas.

Atsiimdamas prekes iš kurjerio arba vairuotojo, Pirkėjas turi teisę įvertinti siuntos būklę ir atsisakyti priimti prekes arba pasirašyti siuntos priėmimo dokumentuose. Priėmęs prekes, Pirkėjas atsisako teisės į pretenziją dėl pristatymo metu sugadintų ar pažeistų prekių, bei jų pakuočių.

Prekių pristatymas yra paslauga, ši paslauga laikoma suteikta tuo metu kai užsakymas yra patvirtinamas Pardavėjo ir užsakytos prekės yra pristatytos Pirkėjui.

 

Prekių grąžinimo sąlygos

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pasirinktinai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę ir pristatymo paslaugą sumokėtus pinigus.

Pirkėjas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties (grąžinti kokybišką ir nepažeistą prekę) per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos (CK 6.228 (10) str.), išskyrus šio straipsnio 2 d. numatytas išimtis. Sumokėti pinigai už prekes ar nesuteiktas paslaugas pirkėjui grąžinami per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės. Pirkėjas savo lėšomis privalo apmokėti grąžinimo išlaidas arba prekes Pardavėjui pristatyti pats.

Pirkėjas turi teisę pasinaudoti šiomis grąžinimo sąlygomis arba pakeisti prekę kitomis, jei:

  • grąžinamos arba keičiamos prekės pakuotė nebuvo atidaryta ar pažeista;
  • pirkėjo netenkina gautos prekės galiojimo laikas, išskyrus prekes, kurių rekomanduojamas suvartojimo laikas yra ilgesnis už prekės galiojimo laiką;
  • gauta prekės pakuotė transportavimo metu yra netekusi prekinės išvaizdos, pažeista, Pirkėjui asisakius prekės pristatymo metu.

 

Prekėms taikomą teisinė garantiją

Įsigyjęs ne maisto prekes, Pirkėjas turi teisę pateikti reikalavimą dėl prekės trūkumų 2 metus nuo prekės pardavimo dienos. Reikalavimus dėl daikto, kuriam nustatytas tinkamumo naudoti terminas, trūkumų Pirkėjas gali pareikšti jeigu jie nustatyti per daikto tinkamumo naudoti terminą.

 

Pirkėjo teisė pasinaudoti neteismine skundų ir žalos atlyginimo tvarka

Sprendžiant kitus tarp Pardavėjo ir Pirkėjo kilusius ginčus ( CK 6.2287str. 1 d. 16 p.). Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą. Taip pat, prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/